zeyyy_ benim ilk asilama
bende normal gunluk rutinimdeyim calisiyorum, cok kasmamak gerek bence cok beklentiya girince stres yapiyorsun ben yemek temizlik her şeyimi kendim yaptim tutacak olursa nasipte varsa olur zaten sadece beslenmeme dikkat ettim