gulerpolat Rabbim inşallah inşallah nasip eder emeğiniz boşa gitmez. Hatta aşılamının 10. Gününde çok kişi pozitif görmüş burdan okuduğum kadarıyla bende 10. gününde test yaptım negatif gördüm kesin tutmamış deyip kalkıp evi temizledim sonra anneme gittim reglim 2 gün gecikmişti eşim geldi bana baktı korktu dedi rengin sapsarı olmuş diye sonrasında test yaptık yani aşılamanın 15. günü gördük pozitifi