zeyyy_ ben aşılama yaptığım günden beri eve gelince 1 hafta boyunca yattım sadece yemek yerken ve lavabo ihtiyacı için ayağa kalktım uzanırken kalçamın altına hep yastık koydum arada ayağım kaldırıyordum tabi bunlar önlem veren Allah’tır Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ve sizde inşallah nasip eder