momezgi busragms44 herhangi bi saatte yapabilirsiniz yazıyordu , daha önce kimyasal olduğu için pazara kadar beklerim diye düşündüm
busragms44 momezgi İnşaAllah saglıklı hayırlı bir süreç geçirirsiniz biz şimdiden hayırlı olsun diyelim🌸🧚♀️
busragms44 allyslife aaa ne güzel burda acilde gebelik için kan almıyorlar hafta sonu yapmıştım testi pazartesi gününe kadar beta 1900 lere çıkmıştı😅
allyslife busragms44 ay çoğu şehirde öyleymiş hayretler içinde okuyorum, İstanbul’un bu konforuna alışmışım😂😂 geçen yıl dış gebeliğimde de hep acilde verdim, bu gebeliğimde de
momezgi busragms44 çok tesekkur ederım 🙏🏻 daha önce kimyasal gecırdım ve kürtaj oldum o yüzden korkuyorum 😔
ARYa143 momezgi var gibi ya, kuzucum azıcık daha sabırlı ol bş hafta felan sonra yeniden yap, hatta aklında bulunsun farklı marka birkaç tane al aynı anda yap👌 hayırlı olsın şimdiden 🤗
ikincikez İkinci çizgi baya belirgin var gibi bı kaç güne kan testi verip onun artışını takip etmen önemli
busragms44 allyslife ne güzell, biz garibanlarda işte kadın dogum ramdevusu bekliyoruz her saglık ocagında da kan verilmiyor malum, üzüldüm bize sjsjsjs