elakemal momezgi hayırlı olsun canım 🌸 benimde adetime 3 gün var ağrılarım var adet ağrısından ayıran bişey yaşadın mı başka bi postta yazmıştın orda gördüm
momezgi İnşallah herkes bu ay güzel haberler alır , bn pozitif olsada korktuğum için sevinemiyorum. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim ve kürtaj oldum. Dua edin lütfen 🙏🏻💗🌸
busragms44 allyslife ne güzell, biz garibanlarda işte kadın dogum ramdevusu bekliyoruz her saglık ocagında da kan verilmiyor malum, üzüldüm bize sjsjsjs
allyslife busragms44 hahahahahah kıyamam ya aşkım sen kan al bana kargola ben burada vereyim😂😂 hangi şehirdesiin
busragms44 allyslife geçtik artık betayı 24 haftalık olduk şükür bidaha gerekirsede malatya biraz daha toparlar diye umut ediyorum yani İnşaAllah pek güvenemedim sjssjjs
allyslife busragms44 ayyyy peş peşeyiz maşaallahh, 17′de peşinden geliyorum😍 inşaallah bee ben de pek emin olamadım😂
anneyim01 momezgi sonsuza kadar Evet Hamilesin😁Hayırlı Olsun 🤰🏼☺️ 🤲🏻 Allahım bana da Göster Yarabbim 🤲🏻
momezgi elakemal sagol canım 🌸 evet adete 1 hafta kala yarım saat süren adet olmuşum gibi bir ağrı girdi . Bakalım Buda daha netlesmedı pazar gununu beklıyorum
momezgi elakemal hadi hayırlısı 🙏🏻 bende pazar tekrarlayacağım adet olmazsam testi sonra kan vericem 🌸