allyslife momezgi ben de regle 2-3 gün kala böyle öğrendim hemen kan verdim beta 22′ydi. Sen de kan ver canım😍 sağlıkla gelsin bebeğin
ARYa143 momezgi var gibi ya, kuzucum azıcık daha sabırlı ol bş hafta felan sonra yeniden yap, hatta aklında bulunsun farklı marka birkaç tane al aynı anda yap👌 hayırlı olsın şimdiden 🤗
momezgi allyslife regl tarıhı gecınce verırım pazar gunu tekrar test yapıp . Daha koyu cıkarsa kan verırım diye düşündüm 🌸
busragms44 momezgi sabah ilk idrarla yapsan daha net olur bence yarın sabah uyandıgında bidaha yap ona göre kan verirsin
busragms44 momezgi pazar gününü beklemene gerek yok saglıklı bi gebelikse zaten bir günde beta hcg iki katına çıkıyor ve testin üzerinde de yazar daha dogru bi sonuç almak istiyorsanız sabah ilk idrarla yapın diye. Benimde böyle çok silikti gün ortasında yapmıştım ertesi gün yaptıgımda ilk idrarla aşırı netleşmişti ondan diyorum yani tabi siz bilirsiniz
momezgi busragms44 herhangi bi saatte yapabilirsiniz yazıyordu , daha önce kimyasal olduğu için pazara kadar beklerim diye düşündüm
busragms44 allyslife aaa ne güzel burda acilde gebelik için kan almıyorlar hafta sonu yapmıştım testi pazartesi gününe kadar beta 1900 lere çıkmıştı😅
Naznay Adeten önce hormonlar çok yüksek olduğu için silik görebilirsin adet olmayı bekle gecikme olduğu taktirde kan ver