gncayse valla şöyle söyliyim evet fazlaca ilaç alıyoruz bu süreçte ama ben doktoruma aşırı güveniyorum sonuçta yıllarca emek verdi tecrübe bunun yanı sıra RABB’im korur en önemlisi. Biz bebek dursun diye içiyoruz ne hastalar var gerçekten tansiyon için içen, kalp, epilepsi vs. İnşALLAH yavrularımızı sağ Salim alırız kucaklarımıza tek duam bu burda ki herkes mutlulukla son postunu atsın 🤲🏻