rabisssssss28 1melekannesi3858 bende isal yapmadı kabızlık yaptı mesela magnezyum kullanıyorum ben oda bana isal yaptı hamilelikten hamileliğe değişir bence eğer için hiç rahat değilse doktoruna sor çok düşünme
1melekannesi3858 el1ff bide ben günlük hayatta da ped takardim ıslaklık oluyo diye şimdide ped takmiyorum yw ondan korkuyorum sürekli rahim zaten kendi ıslak olan bişey sürekli geliyor akıntı felan
el1ff 1melekannesi3858 bu süreçte olan herkesin allah yardımcısı olsun gerçekten insan her şeyi düşünüyo çok zor😢
1melekannesi3858 el1ff bide ben buradan okuduguma göre chat GBT de gördüğüme göre 2 saat içinde ıslaklık olmuyor ise pedde ya da iç çamaşırında herhalde su felan olmuyormuş
1melekannesi3858 el1ff bide ben bu ayın 2 sinde daha test yaptırdım amnisure testi su gelişi yok cikmisti
el1ff 1melekannesi3858 Benim akıntım iki haftadır hiç bitmemişti sadece bugün sanki her vakit geliyomuş gibi hissediyorum. Ama lavaboya gidiyorum nokta kadar sarı şeffaf karışık