Merhaba bende bugün 12+2 de Serklaj oldum önlem amaçlı bende çok araştırdım kısalma yoktu ama 22 haftada 5 cm açıklıkla ağrısız sızısız acil Serklaja alındım ama kese aşağı geldiği için dikiş atamadan çıktım sonra suyum geldi ve doğum yaptım melesef yaşamadı yaşam sınırının altında olduğu için. Çok kötü zamanlardı 9 ay sonra tekrar hamile kaldım Serklaj oldum ilk 2 saat ağrım çok oldu kanama da oluyor sadece parol verdiler bide antibiyotik hap 2 saat sonra ağrım azaldı kanamam çiş yaparken az az akşama doğru oda nokta şekline döndü alt karın ağrım sancı gibi oluyor bazen oda serklajdan olurmuş ben genel anestezi ile bayıldım zor geçti seklajım çünkü rahim dudağının biri geride olduğu için doktorum Serklaj yüzde 60 70 işe yarar bazen Serklaja rağmen erken doğumlar olur operasyon iyiydi ama kimde sekalj işe yarar kimde yaramaz bilmiyoruz dedi yarın muayene edip taburcu edecek gerisi tevekkül ❤️ hepimizin bebeğini kucağına lalmayı nasip etsin Allah benim bu 2 kaybım 3. Bebeğime sağ Salim kavuşayım