rabisssssss28 Bi kere erken doğumla kaybım olduğu için tekrar kısalmasını beklemeden atıyorlar dikişi, tabii bazı doktorlar sıkı takip edelim progestan kullanalım diyorlar. Mardin’de yaşıyorum bi tane doktor dikişe gerek yok 1 kayıpla değil 3-4 kayıp olursa dikiş atıyoruz dedi. Ben tabi korkudan o doktorun direkt üstünü çizdim😅
Ama doktorlar progestan fitilin önemli ölçüde işe yaradığını söylüyorlar.
Dikiş+fitil olarak devam edeceğim ben de inşallah.