Buse1907 tayfuneslihan https://www.hepsiburada.com/dalan-granul-sabun-tozu-1-kg-bebekler-icin-p-HBV00000D54LI?magaza=morcadde Ben bunla yıkadım canım. Çok memnun kaldım. Kalıntı falanda yapmadı.
Elif0992 Bugün avmden duru granül sabun aldım yarın yıkıcam inşallah kızımın kıyafetlerini hastane çantasını hazırlıcam
Zuhresule Elif0992 duruyla yikadigimda üzerinde hep kalıntı kaldı bende. Kuruyunca farkettim. Dalan roxyyle en baştan yıkadım hepsini 🤦♀️ Bende mi böyle oldu acaba
Elif0992 Zuhresule Banada arkadaşlar önermişti ama inşallah bi sıkıntı yaşamam çok az miktarda koymamı söylediler deneyip görücem yarın bakalım
Elif0992 Zuhresule canım yıkadım bugün kıyafetleri şimdi ütüsünü yapıcam herhangi bi kalıntı falan olmamış gayet iyi yani kokusunuda çok sevdim ben :)
Zuhresule Elif0992 kuruyunca silkele toz çıkacak mi bakalım. Bana da sonucu yazarsan çok sevinirim o kadar çok aldım ki heba olacak yoksa 😄 olmadı 2 kez durulama yaparım 🤷🏻♀️
Gktg2009 Bn granüllü deterjanları makineyi zamanla bozduğu için uni sıvı ile yumuşatıcısız yıkadım kokusu falan yok doğal. Dalinin içinde parfüm var
mrsdoruk tayfuneslihan rica ederim canım muhendisinoglu instagramdan takip edebilirsin araştırmalar yapıyor 😊
tayfuneslihan Denizanne bende yikamdm ya temmuzda hepsini ayarlyp eşyaları alnca yıkayıp utuleyip yerlestrcm inşallh 😌
Aybukealtintas tayfuneslihan beyazlar için dalan ın zeytinyaglı granül sabun tozu ve ya boron kullanıyorum, renkliler içinde Green clean