Elif0992 Zuhresule canım yıkadım bugün kıyafetleri şimdi ütüsünü yapıcam herhangi bi kalıntı falan olmamış gayet iyi yani kokusunuda çok sevdim ben :)
Elif0992 Zuhresule rica ederim canım ben bir yemek kaşığı kadar ancak koydum zaten kirli değiller o yüzden fazlasına gerek yok