DeryaKuzusu panik ataginiz varmış hamilelikte daha da ilerlemiş anladığım kadarıyla. Bu hormonlarımızın etkisiyle midir nedir. Ben 18 yaşından beri arabadan inmezdim hamile kaldim kalalı araba süremiyorum bir korkudur aldı beni, geçen gün kapı çarptı tir tir titremeye başladım halbuki hiç yaşayacağım bişey değil ve dediginiz gibi gece bende tıkandım kalktım hüngür hüngür ağlamaya başladım nefes alamıyorum diye yazik eşim öylece bakakaldı elinden ne gelebilir ki burnuma viks felan sürdü o kadar. Biraz da hormonlarımız tetikliyor olabilir canım kendini sakın hasta psikolojisine sokma. Bi süre sonra hepsi geçecek böyle düşünelim. Esin de seni düşündüğü için hastaneye gitmiyorsun demiştir, sık sık la havle çek. Baktın olacak gibi değil bi psikologa görünebilirsin. Konuşmak bile rahatlatıyor ama unutma ki bütün iş sende bitiyor 😊