DeryaKuzusu benimde korkularım seninkilere benzerdi. Hamile kaldığımı öğrendiğim gün nefes alamıcam kocaman göbeğim olcak o nefes bana yetmicek falan diyodum, elhamdulillah 37 haftalık oldum rabbim kolaylığını veriyor hiç öyle bişey olmuyor merak etme sadece bazen konuşurken yürürken herkesten çabuk yoruluyosun o kadar😅 ama inan korkulduğu gibi değil, biz panik ataklılar kendimizden bi kişi gördüğümüzde rahatlarız. Ona da oluyomuş diye, bizi getir aklına tek değilsin ve geçicek 🤗😘