Edzeaydgn merhaba canım. Az önce başka bir grupta yazdım senin de yazdığın sohbette. Benim meğer eskiden beri varmış bu panik atak. Ama hiç bu kadar sıkıştırmamıştı.hele geçen hafta olan resmen gece boyunca aklımı kaçırıcam sandım. Kendimi parçalayasım geldi. Balkondan dışarı bakıyorum sanki dünyada bir ben kalmışım kimse yok. Burda kafayı yicem diye düşünüyorum. Kuran dinlemek bile iyi gelmedi o an. Abdest alamadım resmen boğulurum diye. Her neyse ben tabi dumur oldum. Psikoloğa gittim geçen hafta. 2 seans. Bıraktım çünkü istediğim tekniği uygulayamam dedi. Kriz geçirmemden korktu. Bugün de psikiyatri ye gittim. İlaç istedim. Lustral verdi. Ama senin iyi bir psikoloğa ihtiyacın var dedi. Kitap tavsiye etti. Bir de şey ben korkmamak için hocaya gittim. Muska yazdı. Çok şükür daha iyiyim. Amma psikolojik amma ilahi. O an ona ihtiyacım vardı ve gittim.