DeryaKuzusu bende Bi hastalık geçirdikten sonra acile kaldırıldım orda kalp cihazları falan taktılar nefesim yetmiyor gibiydi boguluyordum sanki geceleri tek asla yatamıyorum sizin gibiydim Bi nevi ama doktora gidip tedavi oldum zamanla geçti yaşadığınız geçici Bi durum bunun farkında olun ilk önce. Karamsarlığa kapılmayın asla stres bebeğe de zarar verir böyle eve kapanıp korkuları gözünde büyütmek yerine bismillah diyip doktor araştırın o dönemler öyle Bi depresyona sürüklüyorki insanı Seni anlıyorum. Namaza başladım vesile olmuştu artık dünya dertlerimi düşünecek vaktim olmuyordu atlattım şükür şimdi sıra sende Bi yerden başla hastalık değil sen güçlüsün