Canımm çok zor bi süreç onun üzüntüsü çok farklı bilirim. Tekkkk tavsiyem stresi bırakmam ve o olayı unutup normal hayatına dönmen. Sonra bi bakmışsın hiç beklemediğin anda oluyor. Test ben adet günümde olmama rağmen silik bile çıkmadı. Yapmamanı tavsiye ederim. Baska şeylerle ilgilen adetin 2 gün geçince kan ver daha sağlıklı olur.