Kızlar ben 6 ay önce kürtaj oldum. 3 ay korunduktan sonra şu an korumayı bıraktık. Lakin tiroitim dalgalı. Bu ayda tiroid ilacına başladık. Uygulamaya göre yumurtlama günlerini değerlendirdim. Bat 9 Mayıs.. ara ara sağ kasığımda sızı hissediyorum. Ve 3 4 gündür duygu değişimi yaşıyorum normalde de ağlak biriyim ama her gördüğümü ağlamaya başladım. Açıkçası çok test yapıp yanıldığım için korkuyorum daha adetime 6 gün var çünkü.. olabilirim mi acaba? Birde bikornuat uterus (kalp şekli çift rahim( mevcut