hilalaselll4 egeemomms canım bence bekleme sonuçta ilk çocuğun sağlıklı bir şey olduğunu düşünmüyorum
egeemomms hilalaselll4 kuzum zaten pıhtılaşma çıktı bende ondan dedi doktor,adetim yeni bitti bakalım inşallah bu ay güzel bi haber alırım 🥹❤️
hilalaselll4 egeemomms pıhtılaşma varsa kan sullandırıcı içersin sonrasında inşallah alırız güzel haberlerini
beautiful_ egeemomms İnşaAllah kuzum olacak Allah’ın izniyle ❤️ Bir başka doktora gidip bir dene bence tekrar
egeemomms beautiful_ evet kuzum bi doktor buldum ona gideceğim inşallah. Ay çok istiyorum valla Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🥹🤲🏻
beautiful_ egeemomms git kuzum bazen bir doktorla kalınmaması gerekiyor ben inanıyorum olacak Allah’ın izniyle ❤️
orhismommmmmm hilalaselll4 aşkım tüm tuşlara bastım. Hergun yürüyorum. Secdede duruyorum dönmezse Allah büyük diyorum 😅 Salı günü söylerim sana
beautiful_ orhismommmmmm kuzum inanki bir baktın son hafta dönmüş olacak benimkinin ne acelesi var şimdiden kanala giriyor 😂 Senin paşa seni biraz geç doğuma yollamak için girmiyordur kanala 😂🤭
orhismommmmmm egeemomms ay dur bekle aşkım belki bi sıkıntı olursa ona göre tedavı olursun önce. Ama sorun olduğunu sanmıyorum nasibi yokmuş oğlun maşallah sağlıklı
egeemomms orhismommmmmm kuzum zaten kromozom testi verdik ya o çıktı bende pıhtılaşma varmış onun için ilaç ya da iğne kullanmam gerekiyormuş. Genetikte bende bişey çıkacağını düşünmüyorum bakalım nasip artık
lared hilalaselll4 ay inşallah suyu da çoğalmıştır 93 kiloyum çünkü hafif bir kayma hissediyorum sadece inş o bebek hareketidir