hilalaselll4 Yarın görüş günümüz 16+6 oluyoruz 17 diyelim artık inşallah sağlıklıdır olumsuz bir şey yoktur dünden beridir de net hissediyorum hareketlerini 🤭🧿eğer gösterirse cinsiyeti de kesin öğreniriz saatler geçmiyor var mı benim gibi heyecanlı olan 💕
sessizgece hilalaselll4 kese kalp artık Allah ne verdiyse 😀 7 + 5 . Randevu geç buldum hayırlısı dedim artık hepsini görürüm belki diye
hilalaselll4 orhismommmmmm senin en son makat gelişdi değil mi canım inşallah dönmüştür dönmezse bile hiç üzülme normal doğum çok zor yaşandı onaylandı 😂
egeemomms orhismommmmmm amin bitanem❤️evet düşünüyorum kuzum ama genetik sonucum çıkmadı daha onu beklesem mi bilemedim
hilalaselll4 egeemomms canım bence bekleme sonuçta ilk çocuğun sağlıklı bir şey olduğunu düşünmüyorum
orhismommmmmm egeemomms ay dur bekle aşkım belki bi sıkıntı olursa ona göre tedavı olursun önce. Ama sorun olduğunu sanmıyorum nasibi yokmuş oğlun maşallah sağlıklı
beautiful_ egeemomms İnşaAllah kuzum olacak Allah’ın izniyle ❤️ Bir başka doktora gidip bir dene bence tekrar
orhismommmmmm hilalaselll4 aşkım tüm tuşlara bastım. Hergun yürüyorum. Secdede duruyorum dönmezse Allah büyük diyorum 😅 Salı günü söylerim sana
Minelsu0606 hilalaselll4 kız bence seninki erkektir. Zaten bir kere erkekse erkektir. Kız dediyse kızdır ben on dört haftada özele gittim. Özelde bana kız dediler bir daha da zaten değişmedi.