egeemomms orhismommmmmm kuzum zaten kromozom testi verdik ya o çıktı bende pıhtılaşma varmış onun için ilaç ya da iğne kullanmam gerekiyormuş. Genetikte bende bişey çıkacağını düşünmüyorum bakalım nasip artık
orhismommmmmm beautiful_ konuş bacım konuş. Bugün kaynanama hediye aldım kız pike seti aldım😅😅😅😅 Salı günü verecem
egeemomms orhismommmmmm mayısı bulur dediler kuzum sürekli mail atıyorum ☹️ doktor zaten genetikte %80 bişey çıkmıyor bi sağlıklı çocuğun da var korkma demişti
beautiful_ orhismommmmmm öyle valla kız Ay ben almadım valla biz eşimle ne aldıysak sürekli dedi o cimri oğlum alıyor bende almadım birşey daha ki kendisi ne doğumda nede başka özel günde almamış
sessizgece hilalaselll4 kese kalp artık Allah ne verdiyse 😀 7 + 5 . Randevu geç buldum hayırlısı dedim artık hepsini görürüm belki diye
lared hilalaselll4 ay inşallah suyu da çoğalmıştır 93 kiloyum çünkü hafif bir kayma hissediyorum sadece inş o bebek hareketidir
beautiful_ orhismommmmmm almam bir kaç kez kızına aldı diye bana aldı oda kalkıp ben aldım ben ettim dedi nefret ederim aldıkları şeyleri demelerini
beautiful_ orhismommmmmm yani ben geçen sene hediye aldım baya özenip almıştım kabul etmedi geri çevirdi senden birşey istemiyorum dedi baya kırılmıştım
orhismommmmmm hilalaselll4 yaaaa bi yandan üzülüyorum ama bi yandan kaynanaya acıma diye şeytan dürtüyor 👺