Bir de bu süreçlerde bilgi kirliliği de çok fazla, doktorlar ihtimaller üzerinden ilerlemek yerine bir bulgu varsa testleri öneriyor. Elbette yaptırıp yaptırmamak bizlerin insiyatifinde.
Önerilen tarama testlerini, fetal dna,cvs, amniyosentez gibi testleri reddeden çok fazla insan görüyorum. Elbette inançlısınızdır, ne olursa olsun doğuracağım bu yüzden testleri reddediyorum demeniz aslında sizi bebek doğduktan sonraki sürece(bakımı, beslenmesi,bilinmesi gereken birçok şeyi) hamileyken hazırlanmanızı engellediğini düşünüyorum elbette bu konu göreceli amacım kimseyi incitmek değil ancak bunları da göz önünde bulundurmak inancınıza zeval getirmez aksine değer verdiğinizi gösterir. Bu durumu tartışmaya yol açmak için yazmadım. Uzun zamandır okuduğum birçok yorumda görüyorum hak verdiğim birçok konu da var bu yüzden bi bakış açısı sunmak istedim lütfen bunu ben reddettim sen reddetmedin konusunda getirmeyelim.