kbk1710 ben yaptırmadım testleri beklemek çok zordu gerçekten bolca dua edin yaşınız çok genç daha bişey yoktur bebeğinizde Allahın izniyle. Erkek bebeklerde biraz daha fazla oluyormuş ense kalınlığı. Benim 20. Ve 24. Haftalarda da ense kalınlığı çıkmıştı. Detaylıda kalbinde parlaklık da vardı. Yaş da fazla olunca kesin gözüyle baktı doktorlar.Allah yardımcınız olsun sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah.