sarilale123 sevilaysss_ onuda doğmadan kestiremiyorum ki. İlk bebeğim zayıf bi bebekti . Normal kilolu doğan bebek kilosuna ilk ayın sonunda yetişti. Şimdi doktorum önde gidiyor dedi nasıl olur bilmiyorum ama bişey bulmam gerekiyor odaya
sarumervee sarilale123 Bende arkadaşımdan bunu aldım yatağın yanına koymak için yeterli geleceğini düşünüyorum o kullandı baya memnun kaldı
sarilale123 sarumervee markası nedir acaba buda güzelmiş,.çevremde benimde temizliğinden emin olduğum satan biri olsa, idare etmek için ikinci el bile alırım ama işte.
sarumervee sarilale123 elele markasının nova modeli baya bi fonksiyonu var güzel kısıtlı zaman kullanacağı için açıkçası sıfır almak bana mantıklı gelmedi ☺️
sarilale123 sevilaysss_ 6 7 ay iadre etse ona razıyım en azından bayağı büyümüş olur o zaman. Abiden kalan büyük beşik var onu yatak ucuna koyar idare ederim yine
orhismommmmmm sarilale123 tanıdığım da var aslında Ankara’da asker eşi o satcam tertemız diyordu. Ama park yatak asko
sevilaysss_ sarilale123 bence siz ya da eşiniz aşırı iri değilseniz bebekte öyle olur önden gitse bile zaten ilk haftalar kilo veriyor ve vermese bile 1-2 hafta en fazla çok etkilemez
sarilale123 orhismommmmmm park yatak büyük kalıyor canım, keşke olsa sonrasındada kullanırdım hem. bana ufak yatağın yanına sığacak bişey lazım en azından 6 ay idare etmelik
sarilale123 sevilaysss_ maalesef eşimde bende boylu poslu denilenlerdeniz, 100 kilo olsam boyum olduğu için o kiloyu göstermiyor. Çok kararsızım
beyzagurbuzz sarilale123 benim de öyle maalesef, yatağın yanına sığmazsa ayak ucuna koyacağım yada bir süre baby nest yatakta, büyüdüğü zaman da salonda kullanırım diye düşünüyorum
sarilale123 beyzagurbuzz aynıyız, bundan başkası yatağın yanına sığmıyor. diğerleri anca ayak ucunda durması gerekiyor onuda ben istemiyorum en azından 6 ay yanımda yatsın
Havin49_ sarilale123 benim var chicco bunun aynısı bizimki 9 kg ya kadar tek taşıyor ama bebeklerim sevmedi malesef ikisde şuan oğlumun salanan mobilya beşiğinde yatıyor ama çok güzel ve kaliteli içinde yatmayı isteyen. Bebek için güzel
sarilale123 Havin49_ valla canım inşallah benim bebek sever, başka beşik koyma şansım yok çünkü.idare etmem lazım en azından 6 wy
dgngr sarilale123 4 aylığa kadar kullanıyolarmış normalde. Çevremdekiler büyüdükçe düşme tehlikesi de oluyo dedi
sarilale123 sarumervee banada öyle geliyor ama temiz kullanılmış da bulmak zor . Anca tanıdıkta olcak
sarumervee sarilale123 bu konuda şanslıyım cidden sıfır ayarında kullanmış arkadaşım ☺️bide ben buhar makinesiyle temizleyeceğim yinede sizde öle yapabilirsiniz varsa çevrenizde