sarumervee sarilale123 bu konuda şanslıyım cidden sıfır ayarında kullanmış arkadaşım ☺️bide ben buhar makinesiyle temizleyeceğim yinede sizde öle yapabilirsiniz varsa çevrenizde
sarilale123 Havin49_ valla canım inşallah benim bebek sever, başka beşik koyma şansım yok çünkü.idare etmem lazım en azından 6 wy
sarilale123 beyzagurbuzz aynıyız, bundan başkası yatağın yanına sığmıyor. diğerleri anca ayak ucunda durması gerekiyor onuda ben istemiyorum en azından 6 ay yanımda yatsın