bsrbrkysr184_ saziment ya öyle bi şey ki hiç kolunu fln kımıldatmıyor iyilik yapmak için istedim ama onu böyle görünce kötü hissediyorum
bsrbrkysr184_ meryossss bizde msj attık normal dedi carpol plas verdi duş bende çok şaşırdım hiç bir aşıdan bu kadar yükselmedi
bsrbrkysr184_ myangelson daha önce öyle demişti bu da tek dedi iki markadan 1 er tane dedi ama diğeride böyle olursa bn no no no yaptırmam
bsrbrkysr184_ _____Mucizelerim____000 teşekkür ederim şuan ateşi diğer günlere göre biraz daha düşük gibi ama hala kolu yok gibi davranıyor 😅
myangelson bsrbrkysr184_ eğer bir kaç kere yapılacaksa yaptırman daha doğru çünkü menenjitin sonuçlarını düşününce , aşı yaptırıp ateş yükselip kontrol altına alınması daha iyi oluyor