myangelson doktora msj attım normal dedi inşallah geçer bugün ya B grubu aşı yaptı o da evet ateş yaparmış biraz ağrı da yaparmış benim doktor da bi manyak 2sini bir yapacaktı artık çocuk put gibi yatardı şuan evde inanılmaz bir kaos var ayaklarını bile oynatmıyor çok pimpirikli nazlı 🥲