myangelson bsrbrkysr184_ eğer bir kaç kere yapılacaksa yaptırman daha doğru çünkü menenjitin sonuçlarını düşününce , aşı yaptırıp ateş yükselip kontrol altına alınması daha iyi oluyor
Fatma_furkan1996 myangelson kesinlikle öyle canım bu akşam karşıma bir video çıktı ben bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum bu aşının ikinci çocuğum olmasına rağmen ama sonuçları çok kötü oluyormuş ölüm oranı da yüksek Allah muhafaza Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻
bsrbrkysr184_ demirrleydi_ sanki daha iyi gibi ama ateş var yarın toparlar gibi geliyor birazda naz yapıyr sanki
annekiz6141 bsrbrkysr184_ ayy sorry ben erkek sandım.. Geçer kuzum yarına inşallah bıde odasının sıcaklıgı ve nemıne bak oda etkıler..
myangelson bsrbrkysr184_ diğeri de böyle olursa yaptırmam diyorsun ya onu diyorum yaptirmamazlik yapma hastalığa yakalanması daha kötü Allah korusun. En azından aşıyı yaptiriyoruz ateşi falan oluyor ama kontrol altında tutulabiliyor
bsrbrkysr184_ annekiz6141 odası normal bugün daha iyi gibi ama halsizim ates var birde lensi şişmiş bunların hepsi normal gibi 🫢
bsrbrkysr184_ myangelson normalde bu 1 doz o diğer markaya gerek yok aslında onun için ddm lenf bezi şişti kulağındaki buda normalmiş ateş devam edyr
myangelson bsrbrkysr184_ niye gerek olmasın kız bu menenjit aşıları grupları farklı ondan ikisinden de yapıyorlar da doktor mu demisti gerek yok ötekine diye. Geçmiş olsun bu arada normal hastalıga falan mı yakalandı?