Benimde oğullarım 15 ve 13 yaşnda şimdi bi kızım olucak nasip olursa normal doğum bekliyoruz biraz nazlı sanırsam kızım son 6 gün ama hiç gelesi yok bende aşırı heycanlıyım çok karışığım heycan ve korku bi arada nasıl olcak başa dönmek uzun zaman sonra