Bugün sezaryen doğumum var 38+2 . Uyuyamıyorum. Bu hamileliğim çok zordu özellikle son aylar yürüyünce , ayakta fazla kalınca ağrı . Özellikle son zamanlarımda çok çabuk yoruldum evde iş yapamadım. Son 3 haftam yatarak geçti diyebilirim . Her hamilelik başka. 37 yaşındayım ve kendimi 60 yaşında kilolu, işini zor yapan bir kadın gibi hissettim. Umarım doğum sonrası eski halime dönebilirim. Umarım bebeğim sağlıklı doğar ve ben de çabuk toparlarım. Hiç uykum yok umarım uyuyabilirim son 4,5 saat kaldı. Herkese geçmiş olsun.