35+1 oldum. Bir oğlum var şimdi ikinci olacak nasipse ama artık yürümekte bile zorlanıyorum. İnanılmaz bel ağrılarım oluyor. Kasıklarım ağrıyor. Gecesi gündüzü ayrı zor. 1 saat yemek yapayım bize desem bel ağrısından duramıyorum. Doktorum 29 mayıs olsun dedi biraz daha büyük bebek olsun diye ama ben 39. Haftayı beklemek istemiyorum açıkçası. 14ünde son kontrolüm var o zaman günü netleştireceğiz.