tugbamomy sağlıkla kavuşun bebeğinize🥹benim de Salı günü doğumum olacak bugün kesinleşti. 13 yaşında ve 10 yaşında iki kızım var çok şükür tekrar kızımız olacak.günlerdir durmadan temizlik yapıyorum belki doğumu tetikler diye ama bişey tetiklemedi beni😄börekleri sardım tatlı tuzlu kurabiyeler yaptım et suları tavuk suları kavurmalar herşeyleri hazırladım bugünde doktordan geldim kafam dağılsın diye tekrar mutfağa giriş yaptım dondurucu için yemek ön hazırlıkları yaptım.bi süre beni hafifletsin istiyorum işimi kolaylaştırsın istiyorum.nasip kısmet sağlıkla kavuşalım bebeğimize 🙏