falbay kimiyalida ay işte bunu çok sık duyuyorum ya 16-18 hatta 20. Haftalarına kadar öğrenemeyenler oluyormuş. Bebek büyüdükçe gösterme açısı da daralıyor herhalde ya da pozisyonundan ötürü anlaşılamıyor 🥲
Senaaaaaaaaaaa falbay ben ilk hamileliğimde 12de kesin olmamakla birlikte kız demişti ve kızım oldu :) şu an 11+3teyiz, bakalım ne diyecek doktorumuz haftaya