nil_a falbay özelde erken öğrenirsin yalanlarına aldanma doktorun garanticiyse benim gibi 17’de öğrenirsin 😂 hiç de erken değildi 13’de göstermedi sakladı çiçeğim kendini
falbay larlor biraz geç gördüm kusura bakmayın🥹 evet çarşamba günü gittim ama göstermedi ne yazık ki:( neyse ki sağlıklı ve büyüyor bunu görmek rahatlattı🥲
larlor falbay en son 2 li test için gitmiştim 12 haftada henüz gidemedim bu çarşamba gideceğim inşallah siz gittiniz mi tekrar