Kivanclimerve Benim oglumun adi Kıvanç anlamida guzel ve cok nadir kullaniliyor bebekligide iyiydi yaramazda degil suan 5 yasinda 😊 ikinci bebegimi bekliyorum bende erkege benzetti bende isim ariyorum Cihangir Kerem Gorkem Tugrul Simdilik bunlar var aklimda
Alyabebek Kivanclimerve Cihangir kulağa çok hoş geliyor ve Osmanlı isim Cihan zaten dünya demek yanına Cihangir yavuz Cihangir Buğra Cihangir eren de olabilir 🙂
Kivanclimerve Alyabebek Tabi bunlar sadece benim dusuncelerim esime daha soylemedim ne der hic bilmiyorum😁 Cihangiri koyarsam tek koyarim cift isim sevmiyorum tesekkurler yinede fikirlerin icin 😉
Alyabebek Kivanclimerve rica ederim inşallah beğenir bu konuda anneler biraz daha düşünüyor sanırım 🙂 bizim cinsiyet öğrenmemize daha var hep erkek olarak içime doğuyor ama kız olursa hiç isim düşünmedim
Ceren35 Efe39 Atatürk tabi ki yasak ama Mustafa Kemal in yasaklanmasi gecekten aptalca olmus aciklamasi ne acaba? Kemal ata benimde hep dusundugum isim 👍🏻👍🏻👍🏻 Cinsiyetimiz belli degil tabi henüz
Dsa Efe39 isim zaten Mustafa Kemal Atatürk olduğu için yasak. Hiçbirine izin verilmiyor. Kemal Mustafa olur mu acaba 🤔 Ben Ata koyucam direk. Keşke soyismimiz de Türk olsaymış.
Dsa Ceren35 öyle işte nüfüs memurunun yanlış yazdığı isim bile oluyor. Keşke koysalar bende koymak istiyorum çünkü. Ata koyucam bende.
Pinarsalih Deletedmom_879 canım ilk kez duyuyorum böyle bişey ama 99isimden Esma Hüsna koyan tanıdıklarda var çoğu kişi de koyuyo ama bilemiyorum 🤔kesin bilgi alırsanız bana da yazar mısınız 👍🏻