Gknlekrm Benimde oglum olcak ınsallah Göker Aslan düsündük evlenmeden once den beri aklımızda o vardı 😊 Göker Aslan Güleser
Dsa Ceren35 öyle işte nüfüs memurunun yanlış yazdığı isim bile oluyor. Keşke koysalar bende koymak istiyorum çünkü. Ata koyucam bende.
Dsa Efe39 isim zaten Mustafa Kemal Atatürk olduğu için yasak. Hiçbirine izin verilmiyor. Kemal Mustafa olur mu acaba 🤔 Ben Ata koyucam direk. Keşke soyismimiz de Türk olsaymış.
Ceren35 Dsa soyadiniz Turk olursa adini Ata koydurmazlar Atatürk ismi koruma kanununda o yuzden yasak unlu bir cocuk vardi vefat etti adi ataydi ya soyadi Turk ona falan dava acmislardi ama mustafa kemale taktim suan ogrenecegim
Efe39 Dsa Bakın bilgiyi kimden aldınız bilmiyorum ama Mustafa Kemal yasak değil koyabilirsiniz. Yasak olan koruma altında olan isim Atatürk.
Dsa Ceren35 evet biliyorum zaten Türk değil soyismim ☺ Mustafa Kemal'i de zaten bir bütün Mustafa Kemal Atatürk o yüzden koydurmuyorlar.