huzurluanne Bizim de bebeğimiz erkek olacak. İsmi “Zâhit” inşallah. 💚 (Bu arada isim koyarken anlamının güzel olması önemli. Anne babanın evlat üzerindeki haklarından biridir, anlamı güzel isim koymak. Çünkü ahirette o isimle çağrılacak.)
Ardilan Eymen ali asaf artik yeterince koyulmadi mi neden bu kadar yaygınlaştı anlamadım illa hiç koyulmamış isim koymak da gerekmiyor ama sürekli aynı isimleri koymak da cok tuhaf geliyor
Benbetus Biz de Davud Mirza düşünmüştük, bebeğim düşünce onun ismi olarak kaldı. Şimdi hamileyim tekrar ve Ensar ismini düşünüyoruz 😍
Alpveannesi Deletedmom_879 hangi Allah'in ismini koyarsaniz koyun basina Abdul (kul) eklemeniz gerekir. Tek basina kullanmak 99'u icin de caiz degildir. Allahin kuluna Allahin kulu olarak seslenmek gerekir. Allah olarak degil.
elifincennetkusu Cengiz8Esra Bora, Bartu, Batuhan, Can, bunlar çok güzel hatta mesela Bora ve can ı birleştirebilirsin ya da Bartu Can 🙋 bence guzel isimler ❤