Deletedmom133 canım benim o dediğin Ağrı 20. Haftamda başladı bazen sol bazen sağa giriyordu ilk başlarda bende çok korkuyordum sonra doktor normal dedi. Haftalar ilerledikçe arttı bayagı suan 39 olduk ve inanılmaz agrıyor azıcık oturayım sanki bıçak kesiyor orayı. 😫😫