Efuli53 Deletedmom133 benmde öyle ıkı aydır acıyor sanki göğüsümn altı pişik oluyo gbi yanıyo falan ama doktora sordm da bebek organları yukarı ıtıyo normaldr dedi
Deletedmom133 Efuli53 benim göğüsün altı değil pişikte değil de geçti şükür sizinki de geçer inşallah
bebekteyaparimkariyerde Deletedmom133 benimde özellikle sağ taraftaki göğüs kafesimin altı ağrıyo sordum normal dedi doktor organlar yer değiştiriyor arada öyle ağrıların olacak dedi
BMA Deletedmom133 benimde oluyor canimi acitiyor en cokta sag tarafim 27+6 haftaligim dr gidicem bakalim ne dicek bu hafta gitmeyi dusunuyorum
drytcvkarsln Deletedmom133 28 hafta sonlarındayım bendede oldu bası ağrısı dedı doktorum dınlendım suan gectı