Deletedmom133 kacinci haftadasin ki benim 22.haftada oldu. Dogum sancisiydi, bebek buyudugu icin yerleşme sancisi veya gaz sancisi falandir diyoduk ama acile gittigimizde dogum sancisi oldugunu ogrendik ilaclarla serumlarla durdurdular 5gun yogun bakimda yattim. Şuan bi sıkıntı yok cok sukur🙏🏻 rabbim kimseye yaşatmasın 🙏🏻🤲🏻