ayseee344 ballim_dunya benim bugün 8 Dpo çok yoğun bel ağrım var senin 9 olmalı dimi bugün sende neler var
ballim_dunya ayseee344 sol kasığımda oturuken batma gibi var bide sabah sadece az akıntım gelmiş bu ay da olmadı galiba
ayseee344 ballim_dunya renk nasıl ki akıntının acaba benimde solda ağrım var az miktarda bide belim ama benim belim sıkıntılı zaten hep ağrır
ballim_dunya ayseee344 aynen ama tutmadı sanırım bu ay çünkü çok stres ve ağlamaklı bir ay oldu inşallah onlara rağmen tutmuştur
ayseee344 ballim_dunya o hiç belli olmuyor inanki çok stresli çok sinir dolu çok ağlamalı bir ayda hamileymişim ve bunların hepsi değişen hormonlarımın etkisiymiş sonuç kimyasal oldu ama gebelik oluşmuş yani onu hiç bilemeyiz orasını Allah bilir
ballim_dunya ayseee344 yarın kan vericem şuan gelen giden yok 😂 sol ve sağ kasığımda batmalar oluyor bide saçma olabilir belki ama göbeğimden aşağıya çok ince siyah çizgi gibi birşey var
eminekyr ballim_dunya ya merak ediyorum benimde göbek altında kahverengi çizgi belirdi, sizin hala duruyor mu geçtimi sanırım zaten hamile olduğunuzu öğrendiniz