elakemal ballim_dunya evet baya zaman geçmiş üstünden bende yarın 11 oluyorum bakalım yapsam mı yapmasam mı kararsızım
ballim_dunya elakemal 14. Günde kan versen daha iyi olur bu zamana kadar var mı yok mu diye düşündüm şimdi de beta artışı olcak mı plmicam mı diye düşünüyorum yani erken verince beklemesi zor oluyor
elakemal bebegimibekliyorum__ 😅😅😅 ben 25nisanda pik gördüm ondan itibaren sayıyordum ama kızlar pikten değil çatlamadan itibaren sayman gerekiyor dedi 26-27 gibi çatlama oldu o yüzden hesap değişti