Bende ovulasyon testi kullanım iki ay boyunca çok şükür şimdi 15 haftalık gebeyim, ben adetim bittiği günün ertesi günü öğlen 2 de yapmaya başlıyordum, ikinci çizgi iyice belirginleşmeye başladığında sabah akşam yaptım. Herkesinki farklı elbette ama benimki iki ayda da akşam daha bordo yani diğer çizgiyle aynı renk sonuç vermişti. Çok şükür ikinci ayda da tuttu. Senin çizgiler biraz silik, herkesin döngüsü farklı o yüzden bordo çizgiyi görene kadar yapmaya devam etmelisin merak etme doğru sonuç veriyor, içini ferah tut 🙏