CansuuBlogg benim sat 9 Nisan hala pik yok hafif koyulaştı ama pik göremedim 23 gün oluyor ana yine de umudu kesmedim bir dolu bir boş değerlendirdim hep ballım yarın öbür gün ne olacak T C kadar koyu veya dah koyu olması gerek o gün pik oluyot sonraki günlerde de silikleşmesi gerek bu da yumurtladığının göstergesi