samaa_ zynp1107 ay bende de gogsumun yan tarafi koltukalti taraflardan agriyor 2 gundur. Yapay zeka bu iyiye isaret dedi ya. Akintim da sulu arada beyaz yapiskan ama cok gelmiyor
zynp1107 Lavin08 4-5 mayıs canım silikte olsa çaıkmaz mıydı ya pazar günü awox silik gördüm ondan sonra hep negatif çıktı şaşırdım
Lavin08 zynp1107 yalanci pozitifmi verdiki elinde baska marka varsa sabah ilk idrarla yap bidaha kuzum bende yapcam
samaa_ @ceyce @Lavin08 @serpilaslan33 @zynp1107 kizlar siz de test zamani gelmis yapsaniza 🤣ben simdiden yapayim diyorum siz bekliyorsunuz ahaah
samaa_ melikkk her insanda farkli bende akinti geldiginde yumurtlamaydi. Ertesi gunu catlama oldu. Bazilarinda da akinti oldugunda catlama oluyor ovulasyon yapmadan bilemeyiz ki🥹 sadece iliskiyi o zamana denk getirirsek sansimiz yuksek olur
zynp1107 samaa_ valla dp 9 muş işte pazar günü silik gördüm sonra negatif çıktı yarından sonra ne çıkacak Allah bilir civciv çıkacak kuş çıkacak ay bir civcimiz olsun inşallah tüm bekleyenlerin Ya Rabbim kimseyi evladıyla da evlatsızlıkla da sınamasın
havva_5 samaa_ daha düşük ölçen sanırım laboquick markasının testleri oluyo arkadaşım değeri 20 iken bu markayla öğrenmişti bi de çok yalancı pozitif veriyo ama artimed
ballim_dunya samaa_ Dpo 10dan sonra belli oluyor geç döllenme felan değilse test de beta 10dan sonrasında ölçüyor
ceyce ballim_dunya samaa_ melikkk zynp1107 Esma006 havva_5 allyslife Kızlar görebiliyor musunuz, çizgiyi
havva_5 samaa_ ben kullandım bence kesinlikle güvenilir bi test kuruma çizgisi dahi çıkarmadı ben iki kez kullandım ve internetten almıştım
ballim_dunya samaa_ ay inşallah benim akıntım var krem gibi bel ve kasık ağrım da iğne etkisi mi acaba ya