allyslife bakın bu da benim testim, 17 nisanda ovitrelle vuruldum, iğne etkisi gitmiş mi diye test yaptım 28 Nisan’da yani iğnenin 11.gününde. yaptığım gün net bi şekilde negatif gördüm. Bugün çöpe atmak için elime aldığımda ikinci çizgiyi silik de olsa gördüm şaşırdım çünkü daha önceden iki kere kullandım bu markayı ve günlerce beklemesine rağmen asla kuruma çizgisi dahi göstermemişti. Sizce bu iğne kalıntısı olabilir mi? Eğer öyle olsa yaptığım zaman 5-10 dk içinde çıkması gerekmez miydi?
