Esma_2003 benimde 1 gün gecikti 100 çıktı ama ilk değer kaç çıktığı önemli değil herkeste farklı tam 48 saat sonra aynı yerde aynı saatte vermen gerekiyor eğer 2 kat ve üstü artıl varsa olumlu ve sağlıklı ilerliyor 2. Kandan 1 hafta sonra da muayene gidebilirsin