nafiye66 hiç bişey içime doğdu sadece oğlumda eşime şaka yapıcaktım diye test yapmıştım kızımda da sabah idrar testi yapmıştım ertesi gün radyoloji alacaktım negatif çıkmıştı ama içim hiç rahat değildi akşam kan vererek öğrendim içime sinmeyen bişey vardı rabbim itmiş o kanı vermeye diyorum yoksa allah korusun çok kötü olurdu tamamen hissiyat yani benim 3.gebeliğim belki de ondandır ilkim düşüktü 2.oğlum doğdu 3.kızım