Esma_2003 senos15 1tucee Krnn1 mystery94 Selim_Alparslan Çok teşekkür ederim kızlar kan verdim 1saate çıkar sonuçlar çok heyecanlıyım darısı olmayanlara inşallah
mystery94 Esma_2003 pembe çizgi bide gri değil pembe olunca gerçek pozitif diyolar cnm bence de var gözün aydın diyim şimdiden darısı bana inş🥹😍
Esma_2003 Selim_Alparslan evet canım 6.95 çıkdı 2gün sonra tekrarlamam gerek bu kadar küçük öyrenen oldumu?
Esma_2003 eslem2121 evet canım 6.95 çıkdı 2gün sonra tekrarlamam gerek bu kadar küçük öyrenen oldumu?
Esma_2003 Busranur_mnts evet canım 6.95 çıkdı 2gün sonra tekrarlamam gerek bu kadar küçük öyrenen oldumu?
nazifeeeeeeeeee Esma_2003 ben 20 ile öğrenmiştim. Çok yeni farkettiğim içindir canım. İnşallah sağlıklı bir şekilde yükselir
adinsmom2 Esma_2003 ben 3 haftalıkken adetime 1 hafta kala yani aynı bu kaset testle böyle öğrenmiştim oğlumu kızım mesela çıkmamıştı 3 haftalıkken erken gebelik testinde kan verip öğrenmiştim
Esma_2003 yildizz269 bilmiyorum canım adetim düzensizdi hep 10gün gecikme olurdu şimdi o 10gün gecikmenin üzeeinden 2gün geçti hala olmadım