yusrayigit sultanurrr inşallah ya gerçekten sürekli negatif görmekten yoruldum test yapamaya ds korkuyorum artik
lokismommy yusrayigit vardır inşallah hiç stres yapma beklerim diyorsan birkaö gün daha bekleyip direkt kan ver istersen😘
bsa_ Benimki bundan biraz daha net di ama arkadaşım yapmıştı aynı seninki gibi zor görünüyordu , bekledi o biraz yaptı biraz daha net olmuştu
lokismommy egeemomms yok bacım kuruma çizgisi değil benimki hamileyim 14 hafta olduk cinsiyet bile öğrendim arkadaşa göstermek için attım bende de böyleydi diye😂
bsa_ lokismommy siz kaç haftalıkken bebeği gördünüz bide kalp atışını duydunuz , bende de bu sorun var 7 haftalık ne bebeği göre bildik nede kalp atışını duyduk 2,3 doktora gittim hepsi aynı şeyi söylediler , net bişeyde demiyorlar kafam çok karışık
yusrayigit bsa_ öyle bı duruma geldim ki canım ne yapacağımı ne diyeceğimi.bilemiyorum acaba var mı uok mu diye
lokismommy yusrayigit yarın da duama seni katıcam rabbim nasip etsin inşallah yüzünüzü güldürsün sevindirsin 💖
cicekmedine82gmailcom Ya ben daha yeni gebelik durumu yaşıyorum son adet tarihim sekiz Mart haftaya göre 7 hafta 4 günlük olması gerek ama bugün hastaneye gittiğimde daha yeni altıncı haftaya girmiş gözüktüm sizde bu durum yaşandı mı
lokismommy bsa_ 5+3te vajinal ile keseyi 6+2de yine vajinal muayene ile kalp atışı duydum karnımdan 8e kadae duyulmadı nedenini bilmiyorum kilolu da değilim hatta vajinaldwn bile zor duydu doktor sen en iyisi 2 hafta sonra gel dedi de öyle 8de karından duydum
cicekmedine82gmailcom bsa_ aynı şeyi bende şuan yaşıyorum ve tedirgin oldum doktor bakmadı bile doğru düzgün bilgi bile vermedi
nisanur5454 Merhabalar 12+2 yim şuan daha önce gebeliğimde kayıp yaşadığım için tedirginim sürekli panik halindeyim şuan karın da agrı ve alt tarafta agrı var normal mi acile gitmelimiyim? Cevaplayan olursa çok sevinirim
lokismommy nisanur5454 ben 11 ve 12de çok kasık ağrısı çektim bide vajinaya doğru batma oluyordu doktorum hep normal dedi sadece kaslarını gerecek bişey yapma daha çok ağrır demişti